Strategia Intermarche dla biznesu e-commerce w Polsce
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 28-07-2015, 14:21
- Aktualizacja: 28-07-2015, 17:45
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Grupa Muszkieterów rozwijając e-handel w Polsce, zdecydowała się postawić na zmodyfikowane rozwiązania przeniesione z Francji.
Zgadza się. Polski sklep internetowy Intermarché opiera się na francuskich rozwiązaniach, odpowiednio zmodyfikowanych i dostosowanych do tutejszego rynku. Oczywiście projekt jest systematycznie modyfikowany i poprawiany wraz z trwającymi testami, które dają nam dużo informacji nt. potrzeb i zwyczajów polskich konsumentów. Warto podkreślić, że jeśli chodzi o komunikację z klientem, czyli przesyłanie informacji do odpowiednich grup klientów w różnych kanałach promocyjnych, to nasze działania w Polsce są dużo bardziej nowoczesne w porównaniu do tego, co Grupa robi we Francji.
komentarze (0)