Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco uruchomiło usługę Scan&Shop w Warszawie

Dzięki usłudze Scan&Shop klienci sklepu przy ul. Fieldorfa 41 w Warszawie, będą mogli przyspieszyć swoje zakupy i jednocześnie zaoszczędzić pieniądze dzięki ciągłej kontroli wydatków na ekranie ręcznego skanera czy telefonu. Do obsługi nowego rozwiązania firma zatrudni i przeszkoli nowych pracowników. Dotychczas z nowoczesnego rozwiązania mogli korzystać klienci trzech sklepów w Krakowie, Poznaniu i Łodzi.
Reklama

Dzięki usłudze Scan&Shop klienci mogą skanować produkty w trakcie zakupów i wkładać je do siatek w wózku, bez konieczności ponownego wypakowywania ich przy kasach. Ponadto, dzięki skanerom możemy na bieżąco śledzić swoje wydatki, czyli aktualny koszt zakupów w koszyku.

Zakupy ze Scan&Shop są naprawdę łatwe. Wystarczy, że klient przed rozpoczęciem zakupów weźmie jeden ze skanerów znajdujących się przed wejściem na salę sprzedaży. Wybrane i zeskanowane produkty trafiają bezpośrednio do siatek w wózkach. W przypadku owoców i warzyw oraz pieczywa wystarczy zeskanować specjalne kody Scan&Shop umieszczone przy półkach bądź zważyć na dedykowanych wagach. Pod koniec zakupów klienci udają się do kas samoobsługowych, by bez konieczności ponownego wypakowywania produktów, zapłacić za swoje zakupy.

Klienci będą mogli również wybrać opcję Scan&Shop na telefon komórkowy, który po zainstalowaniu aplikacji zastąpi skaner. Po zakończeniu zakupów na smartfonie zostanie wygenerowany kod, który wystarczy zeskanować w kasie samoobsługowej i przejść do płatności.

Do obsługi rozwiązania Tesco zatrudniło dodatkowych pracowników – średnio po 8 osób w każdym z hipermarketów, objętych usługą. Kolejne otwarcia wkrótce.

Nie przegap najważniejszych wiadomościObserwuj nas w Google NewsObserwuj nas w Google News
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (3)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca