Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco Polska rozpoczęło akcję promującą zakupy internetowe w Tesco Ezakupy

W związku z rozwojem internetowego kanału sprzedaży, Tesco Polska rozpoczęło akcję promującą usługę zakupów internetowych - Tesco Ezakupy.
Reklama
Kampania "Przybij piątkę" to trzy 40 sekundowe spoty filmowe prezentujące korzyści serwisu Ezakupy. Zabawne historie, których bohaterami są kobiety oraz kurier Tesco Ezakupy adresowane są do kobiet w wieku 25-45 lat i zamieszkujących miasta powyżej 100 tysięcy mieszkańców.

Kampania pre-roll realizowana będzie w internecie w marcu. Spoty prezentowane będą również na ekranach w sklepach sieci Tesco.

Za kreację oraz produkcję spotów odpowiedzialna jest agencja reklamowa WeCan z Krakowa, a optymalizacją kampanii w Internecie zajęła się agencja Codemedia.

Podobna kampania realizowana 2 lata temu zanotowała ponad 1,5 mln wyświetleń w serwisie You Tube.

Nie przegap najważniejszych wiadomościObserwuj nas w Google NewsObserwuj nas w Google News
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca