Tesco Polska rozpoczęło akcję promującą zakupy internetowe w Tesco Ezakupy
W związku z rozwojem internetowego kanału sprzedaży, Tesco Polska rozpoczęło akcję promującą usługę zakupów internetowych - Tesco Ezakupy.
Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Kampania "Przybij piątkę" to trzy 40 sekundowe spoty filmowe prezentujące korzyści serwisu Ezakupy. Zabawne historie, których bohaterami są kobiety oraz kurier Tesco Ezakupy adresowane są do kobiet w wieku 25-45 lat i zamieszkujących miasta powyżej 100 tysięcy mieszkańców.
Kampania pre-roll realizowana będzie w internecie w marcu. Spoty prezentowane będą również na ekranach w sklepach sieci Tesco.
Za kreację oraz produkcję spotów odpowiedzialna jest agencja reklamowa WeCan z Krakowa, a optymalizacją kampanii w Internecie zajęła się agencja Codemedia.
Podobna kampania realizowana 2 lata temu zanotowała ponad 1,5 mln wyświetleń w serwisie You Tube.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Nie przegap najważniejszych wiadomościObserwuj nas w Google News
Reklama