Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole

XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 21 godz
  • 12 min
  • 31 sek
Handel

Światowy rynek e-FMCG wzrośnie o 17 mld dolarów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-07-2014, 14:26
Światowy rynek e-FMCG wzrośnie o 17 miliardów dolarów do końca 2016 roku i jego wartość wyniesie ok. 53 miliardów dolarów - wynika z raportu Kantar Worldpanel. Grupa Integer.pl podkreśla, że perspektywiczna jest branża spożywcza i jeszcze w tym roku grupa przedstawi usługę dla tego rynku.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Sektor FMCG to zupełnie nowe wyzwanie dla e-sklepów oraz operatorów logistycznych odpowiedzialnych za dostarczanie przesyłek w e-handlu. Oczywiście takie produkty, jak kosmetyki czy artykuły gospodarstwa domowego już od dawna znajdują się w ofercie e-sklepów. Co innego artykuły spożywcze - problematyczna dostawa tego rodzaju produktów do tej pory skutecznie uniemożliwiała e-detalistom wchodzenie w tę sferę działalności - komentuje Rafał Brzoska, prezes grupy Integer.pl.

- Prognozy pokazują jednak, że branża spożywcza jest niezwykle perspektywiczna, dlatego jeszcze w tym roku przedstawimy usługę dedykowaną właśnie temu rynkowi. Nasze rozwiązanie z pewnością przekona wymagających klientów rynku e-commerce, umożliwiając im odbiór przesyłki w dowolnie wybranej lokalizacji, 24 godziny na dobę i siedem dni w tygodniu - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (3)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Cyganek 2014-07-21 16:57:14

    Obawiam sie, ze Pan Rafal uczyl sie PR od samego Blacka Wlodarskiego. Panie Rafale nie idz ta droga. To nie te czasy kiedy byle wiadomosc windowala kurs akcji w gore. FoodCare nie takie wizje roztaczal ludziom dookola, zeby teraz ze strachu nie palnac jakiejs glupoty..

    Odpowiedz
  • Michu 2014-07-22 11:17:33

    Prognozy Pana Brzoski są zwykle bardzo trafione czy to biznesowe czy inne. Na rolę eksperta trzeba sobie zasłużyć.

    Odpowiedz
  • Stach 2014-12-19 16:30:51

    Bardzo dobrze, że wszystko idzie w stronę e-handlu. W końcu można porównywać ceny we wszystkich sklepach spożywczych i fajnie by było jednocześnie robić w nich automatycznie zakupy. Na chwilę obecną przykładem rozwijającego się w tym kierunku i kompleksowego portalu jest tylko Kwit.pl. Prosto, tanio, wygodnie- dobra opcja!

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!