Smartfon zamiast supermarketu. E-wyzwanie dla producentów
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 18-08-2015, 16:22
- Aktualizacja: 18-08-2015, 16:25
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Konsumenci coraz bardziej cenią swój czas i wygodę w trakcie zakupów. Oczekują szerokich możliwości wyboru: od zróżnicowanych produktów i marek, aż po miejsca gdzie mogą kupić swoje ulubione produkty. To wszystko zapewniają zakupy online. E-commerce rozwija się gwałtownie na całym świecie i wszystko wskazuje na to, że rozwój ten będzie trwał. Potwierdzają to wyniki cyklicznych badań, które Nielsen realizuje na całym świecie, także w Polsce. Konsumenci coraz częściej poszukują produktów dobrej jakości, ale za rozsądną i konkurencyjną cenę - w Polsce (jak wynika z badania Shopper Trends) takie podejście deklaruje 69% badanych. Również i te potrzeby konsumentów zaspokajają zakupy on-line.
Dodatkowy czynnik, mający bezpośredni wpływ na to gdzie i jak robimy zakupy, to nadchodząca zmiana pokoleniowa: generacje Z (15-20 lat) i Milenium (21-34 lata) stają się coraz liczniejszą grupą wśród wszystkich konsumentów. Dla nich środowisko on-line jest naturalnym miejscem, w którym sprawnie się poruszają i realizują większość swoich aktywności i potrzeb – w tym także zakupowych.
komentarze (1)
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W zwiazku z ciszą wyborczą możliwość dodawania komentarzy została tymczasowo zablokowana.
Strony internetowe, aplikacje mobilne, rozwiązania e-commerce to większa sprzedaż Twojego sklepu: artmetic.pl