Internetowe sklepy z artykułami spożywczymi to najszybciej rosnący segment naszego rynku e-commerce. Rynek handlu internetowego ogółem w Polsce rośnie bardzo szybko, jednak w bieżącym roku liczba sprzedawców w sieci ma spaść o 2 proc. W przypadku e-sklepów z żywnością, prognozy wyglądają zupełnie odwrotnie - spodziewany jest wzrost ich liczby o 6 proc.

W 2015 r. wartość e-zakupów spożywczych, jakie dokonają Polacy, wyniesie ok. 300 mln zł. Obroty tego segmentu wzrosną rok do roku o ponad 10 proc. W poprzednim roku już co czwarty polski internauta robił w sieci zakupy spożywcze, podczas gdy w 2013 r. z podobnego rozwiązania korzystało tylko 13 proc. użytkowników internetu, a w 2012 r. - zaledwie 8 proc. (dane Sklepy24.pl/Gemius/Euromonitor International).

Więcej w "Rzeczpospolitej".

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl