Perla produkuje w Polsce hummus od 5 lat. Jak przyznaje firma, zainteresowanie tym produktem na większą skalę pojawiło się ok.2 lata temu. Od tego czasu dynamicznie rośnie:

– Od około 2 lat zainteresowanie mocno wzrosło. Potwierdza to nie  tylko sprzedaż, ale również moda na hummus, którą widać m.in w social media – mówi Michał Odija, Project Manager Perla Polska. –  Świadczy o tym również pojawienie się hummusu w ofertach innych producentów – dodaje.

Firma z Głobina k. Słupska jest obecna praktycznie w każdej dużej sieci na rynku polskim. Produkuje pod marką własną, a także pod markami wybranych klientów. To hummus od nich znajdziemy m.in. w Biedronce, Lidlu, Tesco, Auchan, Netto czy Stokrotce.

Jak tłumaczy Odija, Perla posiada innowacyjną na skalę europejską technologię produkcji. Przedstawiciel firmy nie chce jednak zdradzać szczegółów dotyczących zaplecza ani produkcji.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl