Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

PepsiCo mocno wchodzi w e-commerce

Ostatnie posunięcia firmy Amazon, które wprowadzają duże zamieszanie na rynku supermarketów, wymuszają na dużych dostawcach konieczność dostosowania się do rynku. Przykładem jest firma PepsiCo, która mocno postawiła na e-commerce – informuje serwis esmmagazine.com, za agencją Bloomberg.
Reklama

Spółka stworzyła 200-osobową jednostkę biznesową, której zadaniem jest rozwój w segmencie e-commerce. Jak na razie, odnosi sukcesy. PepsiCo jest na dobrej drodze, by osiągnąć w tym roku 1 miliard dolarów sprzedaży z e-commerce - powiedział dyrektor finansowy Hugh Johnston.

Oznaczałoby to podwojenie sprzedaży w tym segmencie. PepsiCo osiąga łączne przychody w wysokości około 63 miliardów dolarów rocznie.

Jednostka PepsiCo została utworzona już dwa lata temu, jednak do tej pory spółka milczała na jej temat. Firma informuje, że zespół pracuje bardziej jako jednostka technologiczna, niż związana z produktami konsumenckimi oraz, że ten biznes rozwija się niezwykle szybko.

PepsiCo znalazł się pod presją, ponieważ sprzedaż napojów bezalkoholowych osłabiła się, zwłaszcza w Ameryce Północnej. Ponadto, ten rok jest trudny dla firm zajmujących się sprzedażą artykułów spożywczych, ze względu na zawirowania na rynku, które nastąpiły po zakupie Whole Foods Market przez Amazona - informuje esmmagazine.com.

Nie przegap najważniejszych wiadomościObserwuj nas w Google NewsObserwuj nas w Google News
Reklama

Lista tagów



FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W zwiazku z ciszą wyborczą możliwość dodawania komentarzy została tymczasowo zablokowana.

Redakcja poleca