Mariusz Nowak, Tesco: Firmy i instytucje coraz chętniej kupują przez internet
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 17-08-2015, 10:09
- Aktualizacja: 17-08-2015, 13:50
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Dla klientów e-sklepów ważne są oszczędność czasu, atrakcyjne ceny i wygoda robienia zakupów. To - jak twierdzą przedstawiciele Tesco - przyczyny sukcesu usługi Ezakupy. Usługa, która właśnie obchodzi swoje trzecie urodziny popularność zawdzięcza nie tylko innowacyjnemu podejściu do technologii, lecz także spojrzeniu na potrzeby klienta.
W stosunku do 2012 roku liczba sklepów obsługujących Ezakupy wzrosła dwukrotnie – z 14 do 27. Oznacza to, że użytkownicy doceniają ciągły rozwój usługi i aktywnie z niej korzystają. Osiągnięcie takiego poziomu nie byłoby jednak możliwe bez zaangażowania w infrastrukturę. W 2012 roku Tesco posiadało 86 samochodów dostarczających zamówienia internetowe – dziś jest ich już 236, co daje niemal trzykrotny wzrost.
komentarze (1)
Panie Nowak - wracaj Pan na warzywa ! Wszystko rośnie i jak pięknie - no niestety o mankamentach i traconych klientach bez wzmianki . Braki w zamówieniach ( zamienniki ) wysokie ceny za towar i usługę . Macie puste sklepy to i wasze dot.com też jest bardzo słabe . A co do koszyka - to jasne na sklepach nie ma co kupować to spada . Życzę powodzenia aż do końca działalności .
Odpowiedz