Liczba e- sklepów z żywnością może wzrosnąć w 2015 roku do 451 e-placówek
Według "Rzeczpospolitej" w 2014 r. funkcjonowały 424 internetowe e-sklepy posiadające w swojej ofercie asortyment spożywczy, a według prognoz tylko do końca roku ich liczba ma wzrosnąć do 451.
Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Według Kwit Analitycs producenci powinni skupiać się nie tylko na optymalizacji wyników Google, ale również monitorować dostępność ich produktów w wyszukiwarkach internetowych delikatesów. Im częściej ich asortyment będzie widoczny na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania, tym częściej konsumenci będą wybierali dany produkt, a to przełoży się na zwiększenie wskaźników sprzedaży.
Raport dotyczący SEO w internetowych sklepach spożywczych pozwala na analizę wyników wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe. Kwit Analitycs oferuje usługę monitorująca wyniki wyszukiwań w e-delikatesach.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Nie przegap najważniejszych wiadomościObserwuj nas w Google News
Reklama