Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Napoje

Prezes Hoop: Innowacje są impulsem do rozwoju i wzrostu rynku napojów w Polsce

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 30-08-2017, 14:20
  • Aktualizacja: 30-08-2017, 14:40
- Porównując Polskę do Czech, czy Słowacji nie trudno zauważyć, że jest to rynek bardzo duży i chłonny, choć mocno podzielony – złożony z kilku liderów w poszczególnych kategoriach i wielu małych graczy. To z kolei wpływa na marże i wywołuje potrzebę innowacji, za którą ten rynek jest w stanie płacić - mówi w wywiadzie dla portalspozywczy.pl, Jiří Vlasák, członek zarządu Kofoli i prezes Hoop Polska.
Prezes Hoop: Innowacje są impulsem do rozwoju i wzrostu rynku napojów w Polsce
Jiří Vlasák, członek zarządu Kofoli i prezes Hoop Polska; fot. P.Pawłowski (ŻelaznaStudio)

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jak zauważa prezes Hoop, polscy konsumenci są tradycjonalistami – w większym stopniu niż Czesi czy Słowacy. - Polacy cenią rodzinę, jako podstawową wartość. Chcą oferować swoim najbliższym to, co najlepsze. Dlatego konsumenci dbają o to, aby spożywać produkty zdrowe i naturalne - dodaje.

Dużo mówi się o potrzebie innowacji i wprowadzania na rynek produktów prozdrowotnych, choć – z drugiej strony – wciąż bardzo dobrze sprzedają się soki czy napoje gazowane.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!