Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Grupa Chorten rozwija ofertę produktów naturalnych

Grupa Chorten rozwija swoja markę własną Z Podlaskiej Spiżarni. Do sklepów wkrótce trafią nowe produkty z serii dań gotowych. Dania przygotowane są z naturalnych składników i bez konserwantów.
Reklama

Wśród nowości Z Podlaskiej Spiżarni są cztery rodzaje zup w słoikach, a także farsz z kapusty i pieczarek oraz pieczarki smażone. Premierowe propozycje marki Z Podlaskiej Spiżarni są już w dystrybucji i pojawią się na półkach sklepów Chorten w połowie kwietnia.

- Tworząc kolejne kategorie produktowe naszej marki zdecydowaliśmy się rozszerzyć ofertę dań gotowych. Na początek wprowadzamy cztery smaki zup oraz przetwory i farsz. To dania przygotowane z naturalnych składników najwyższej jakości i bez konserwantów. Jest to nasza odpowiedź na trendy konsumenckie, bo klienci z jednej strony poszukują dziś wyśmienitej jakości i domowych smaków, z drugiej zaś żyją w pędzie i często decydują się na coś gotowego. Nasze nowości w słoikach będą dobrą propozycją zarówno dla całej rodziny, jak i singli, emerytów czy studentów – mówi Cezary Szyłak, dyrektor marki Z Podlaskiej Spiżarni w Grupie Chorten.

Nowe produkty charakteryzuje „krótka etykieta”.

Zupa ogórkowa, jarzynowa, pomidorowa i barszcz ukraiński dostępne będą w słoikach o pojemności 720 ml (680 g produktu). Wszystkie zupy przygotowane są na bazie wody źródlanej i z polskich warzyw. Nie zawierają konserwantów i GMO. Po dodaniu 250 ml wody jeden słoik zupy wystarczy na kilka porcji.

Ciekawą propozycją jako dodatek do naleśników, zapiekanek, pizzy, pierogów czy krokietów są pieczarki smażone. Jeden słoik zawiera 270 g produktu. Pieczarki smażone są z cebulą, na maśle klarownym, doprawione suszonymi warzywami i solą. Produkt nie zawiera konserwantów, jest sterylizowany.

Z kolei farsz z kapusty i pieczarek Z Podlaskiej Spiżarni proponowany jest w litrowym słoiku zawierającym 850 g produktu. Farsz przygotowany został z kapusty kwaszonej i świeżej, pieczarek oraz cebuli. Można go również wykorzystać do naleśników, pierogów, krokietów lub pierogów.

Sugerowane cena dla klientów wszystkich nowych produktów to około 6 zł.

Marka premium Grupy Chorten to obecnie kilkadziesiąt pozycji asortymentowych takich jak: wędliny, pieczywo, miody, jaja chowu ściółkowego, słodkie wypieki, mąki,  produkty ekologiczne, przyprawy oraz dania gotowe.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca