- Poprzez ten magazyn chcemy budować relacje z naszymi klientami, a jednocześnie pokazać im, co mamy do zaoferowania we Frisco. A jest to przede wszystkim szeroki asortyment produktów, również świeżych, z dowozem prosto do domu, za którymi stoi wysoka jakość w rozsądnej cenie. Działając wyłącznie w internecie, bez zaplecza hipermarketów, ściśle współpracujemy z dostawcami, by każdego dnia do klientów trafiały świeże warzywa, owoce czy ryby. Ta jakość w dużym stopniu wyróżnia nas na rynku, co mam nadzieję, również będzie można dostrzec czytając #friscofresh – mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

Pierwszy numer magazynu #friscofresh poświęcony jest tematyce fantazji. Pojawiają się w nim smaczne przepisy bazujące na produktach dostępnych we Frisco, m.in. na kokosowy pudding chia z mango, coq au vin czy zupy z dyni. Na czytelników czeka też artykuł o Japonii i jej sztuce kulinarnej, wywiad z Kurtem Schellerem oraz felieton autorstwa Aleksandra Barona – szefa kuchni restauracji Solec 44. Na łamach magazynu znalazł się również reportaż z wizyty w ekologicznym gospodarstwie rolnym Pana Ziółko.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl