Food Show 2018: Millenialsi w kuchni - wygodni, ale kreatywni i wymagający
To, że pokolenie millenialsów jest obecnie bardzo znaczącą grupą konsumentów nie trzeba nikogo przekonywać. Badania wskazują, że w ciągu dekady będzie stanowić ok. 75 proc. osób aktywnych za wodowo. Ich potencjał jest ogromny. Eksperci zwracają uwagę także na fakt, że grupa ta obejmuje również osoby w wieku rozrodczym. Ich dzieci będą więc przejmowały ich nawyki i zachowania konsumenckie. Często mówi się o nich: zadufani w sobie, egocentryczni, nieodpowiedzialni. Z drugiej strony są ludźmi nastawionymi na ciągły rozwój i udoskonalanie siebie. Millenialsi to pokolenie będące nie lada wyzwaniem dla marek z branży spożywczej. Ale nie tylko.
Millenialsi żyją podwójnie. Online i offline. Rozmawiają ze sobą w mediach społecznościowych, w których życie online stało się czymś równorzędnym do realnych przeżyć. Na Facebooku czy Instagramie millenialsi kreują jednak wyidealizowany obraz siebie. Co to oznacza? W mediach społecznościowych zachowują się tak, jak chcą aby widzieli ich inni. Pokazują światu swój wizerunek podrasowany przez instagramowy filtr.
Podczas debaty pt."Milenialsi w kuchni: przepisy z bloga, diety pudełkowe, funkcjonalny sprzęt, designerskie gadżety kuchenne" będziemy rozmawiać o tym czy kuchnia nadal pozostaje sercem domu i czy aby na pewno służy milenialsom do tego, aby w niej gotować. Będziemy także rozmawiali o nowych pomysłach na gotowanie - poza domem, w formie spotkania z przyjaciółmi. Przyjrzymy się nie tylko diecie młodych konsumentów i ich wymaganiom co do produktów spożywczych, ale postaramy się także przybliżyć słuchaczom tematykę designu - będziemy dyskutować o sprzęcie i gadżetach oraz o rozbieżności pomiędzy tym co jest modne i co "wypada" używać w kuchni, jakie trendy kreują media społecznościowe (np. Instagram), a tym jak wygląda rzeczywistość.
Po najnowsze trendy i przewidywania zapraszamy na Food Show 2018 w marcu do Katowic! Będzie inspirująco! WIĘCEJ INFORMACJI NA WWW.FOODSHOW.PL, NA FACEBOOK'U ORAZ INSTAGRAMIE!