Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole

XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 21 godz
  • 12 min
  • 31 sek
Handel

E-handel spożywczy w Polsce rośnie 2 razy szybciej niż cały rynek e-commerce

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-09-2016, 09:52
  • Aktualizacja: 05-09-2016, 10:10
E-handel spożywczy będzie się rozwijał, bo konsumenci przenoszą coraz większą część zakupów wszystkich kategorii produktowych do Internetu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wojciech Bogdan, Lider Praktyki Dóbr Konsumpcyjnych i Handlu w McKinsey i współautor raportu "Cyfrowi Polacy".
E-handel spożywczy w Polsce rośnie 2 razy szybciej niż cały rynek e-commerce
Wojciech Bogdan, Lider Praktyki Dóbr Konsumpcyjnych i Handlu w McKinsey. Fot. McKinsey

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Co prawda e-handel spożywczy dziś stanowi jedynie 0.4-0.5 proc. całości handlu spożywczego w Polsce, ale rośnie dwa razy szybciej niż cały rynek - 30 proc. w porównaniu do 15 proc. - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wojciech Bogdan, Lider Praktyki Dóbr Konsumpcyjnych i Handlu w McKinsey i współautor raportu "Cyfrowi Polacy".

Dodaje, że Polacy, którzy robią zakupy spożywcze w sieci, mają trzy główne życzenia: chcą mieć pewność, że otrzymają dokładnie to, co zamówili, takiej samej lub lepszej jakości niż w tradycyjnym sklepie oraz że dostawa nastąpi szybko i w dogodnej dla nich porze. Niestety, nie zawsze te warunki są spełnione.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • alicja.kubiak@hurtum.pl 2016-09-06 09:32:39

    Pamiętajmy że e-commerce nie rozwija się wyłącznie w handlu detalicznym, ale przede wszystkim w transakcjach biznesowych. Wg raportu firmy Frost&Sullivan wartość rynku e-commerce dla transakcji biznesowych (B2B) wyniesie na całym świecie 6,7 bilonów USD do 2020 roku i będzie stanowić 27% całości rynku B2B. Co istotniejsze wartość rynku e-commerce B2B będzie 2 razy większa od rynku e-commerce w B2C (handel detaliczny). W hurtum.pl wiemy o tych trendach i staramy się przekonać zarówno sprzedających i kupujących na rynku B2B do wejścia w świat zdigitalizowanych zamówień i skorzystania z platformy hurtum.pl. Zapraszam do rejestracji!

    Odpowiedz

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!