E-handel spożywczy w Polsce rośnie 2 razy szybciej niż cały rynek e-commerce
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 05-09-2016, 09:52
- Aktualizacja: 05-09-2016, 10:10
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Co prawda e-handel spożywczy dziś stanowi jedynie 0.4-0.5 proc. całości handlu spożywczego w Polsce, ale rośnie dwa razy szybciej niż cały rynek - 30 proc. w porównaniu do 15 proc. - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wojciech Bogdan, Lider Praktyki Dóbr Konsumpcyjnych i Handlu w McKinsey i współautor raportu "Cyfrowi Polacy".
Dodaje, że Polacy, którzy robią zakupy spożywcze w sieci, mają trzy główne życzenia: chcą mieć pewność, że otrzymają dokładnie to, co zamówili, takiej samej lub lepszej jakości niż w tradycyjnym sklepie oraz że dostawa nastąpi szybko i w dogodnej dla nich porze. Niestety, nie zawsze te warunki są spełnione.
komentarze (1)
Pamiętajmy że e-commerce nie rozwija się wyłącznie w handlu detalicznym, ale przede wszystkim w transakcjach biznesowych. Wg raportu firmy Frost&Sullivan wartość rynku e-commerce dla transakcji biznesowych (B2B) wyniesie na całym świecie 6,7 bilonów USD do 2020 roku i będzie stanowić 27% całości rynku B2B. Co istotniejsze wartość rynku e-commerce B2B będzie 2 razy większa od rynku e-commerce w B2C (handel detaliczny). W hurtum.pl wiemy o tych trendach i staramy się przekonać zarówno sprzedających i kupujących na rynku B2B do wejścia w świat zdigitalizowanych zamówień i skorzystania z platformy hurtum.pl. Zapraszam do rejestracji!
Odpowiedz