Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole

XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 21 godz
  • 12 min
  • 31 sek
Biznes i technologie

Alma i Tesco najlepiej rozpoznawalne w sieci

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 08-09-2015, 11:19
Co piąty polski użytkownik sieci kupił produkty spożywcze w sieci. Internauci, zapytani o to, jakie znają serwisy oferujące takie artykuły, najczęściej wymieniali Tesco i Almę. Na zagranicznych stronach WWW produkty spożywcze nabyło 9 procent e-konsumentów.
Alma i Tesco najlepiej rozpoznawalne w sieci
(fot. PTWP)

Z najnowszego raportu o rynku e-commerce przygotowanego przez firmę Gemius dla Izby Gospodarki Elektronicznej można dowiedzieć się, że artykuły spożywcze w sieci choć raz nabyła jedna piąta internautów, robiących zakupy online (21 proc.). Takie zakupy znacząco częściej robią kobiety niż mężczyźni. Produkty z tej kategorii cieszą się też największym zainteresowaniem wśród e-konsumentów między 35 a 49 rokiem życia i osób z wykształceniem wyższym.

Tesco i Alma najpopularniejsze

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!