Intermarche wdraża format Le Drive, w ofercie produkty świeże i alkohol
Do dyspozycji klientów będą przygotowane dwa stanowiska. Klient będzie miał możliwość zamówienia towaru przez internet (drive.intermarche.pl) oraz odbioru zapakowanych produktów we wskazanej placówce Intermarche, bez wysiadania z samochodu na zewnątrz sklepu (format Drive Light) bądż we wskaznym punkcie w sklepie (format Accueil). Obsługa w formacie Drive Light ma skrócić czas odbioru dokonanych przez internet zakupów, zapłacenia za nie i odjechania spod sklepu do 4 minut.
Gama Le Drive liczyc będzie ok. 7 tys. referencji oferowanych w cenach sklepów stacjonarnych (głównie produkty świeże na które sieć stawia, ale także alkohol, produkty suche, napoje, art, pierwszej potrzeby). Docelowo asortyment e-sklepu ma być stopniowo zwiększany
Do końca roku test zostanie przeprowadzony łącznie w pięciu placówkach handlowych (w tym w Śremie, Środzie Wlkp., Świdnicy i Lubaniu).
Władze Intermarche uważają, że nie wolno zlekceważyć trendów, z których wynika, że klienci chcą robić zakupy w sposób komfortowy, oszczędzając cza, czyli online. Dodatkowo atrakcyjny jest wzrost wartości koszyka zakupowego klienta internetowego (80-140 zł).
Docelowo ta sama platforma internetowa ma też obsługiwać e-sklep szyldu Bricomarche, gdy ten powstanie, tak by klient nie musiał opuszczać sklepu z asortymentem spożywczym, by zrobić zakupy z kategorii wyposażenia wnętrz i odwrotnie.
W 2014 roku Grupa Muszkieterów pozyskała do współpracy 63 nowych franczyzobiorców i jest ich obecnie 267 i zatrudniła 1250 nowych pracowników.
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W zwiazku z ciszą wyborczą możliwość dodawania komentarzy została tymczasowo zablokowana.